Browse By

Un avion plin cu oameni a zburat pe un combustibil pe bază de lemn

Alaska Airlines a zburat un zbor comercial de la Seattle la Washington folosind jet de combustibil, pe care Gevo, un producător de biocombustibili Douglas County, făcut din alcool și derivate din resturi de lemn.

„Un avion care zboară pe lemn – este un întrerupător de paradigmă”, a declarat Pat Guber, CEO al Gevo Inc, care a rafinat alcool din surse regenerabile celulozic în jet de combustibil, în parteneriat cu Northwest Renewables Alliance Advanced.

Luni a marcat prima dată un avion plin de pasageri a mers cruce țară folosind combustibil cu jet provenind din lemn. Prin urmare, zborurile Alaska Airlines efectuate în această vară, folosind un porumb pe bază de combustibil cu jet de la Gevo.

Alaska Airlines a folosit un amestec de 20 la sută din combustibil cu jet de surse regenerabile, testarea-l de mai multe ori pentru a vă asigura că au îndeplinit toate standardele, a declarat purtătoarea de cuvânt al companiei aeriene Bobbie Egan.

locomotive cu abur care a ars lemnul a fost cel mai rapid mod de a obține în întreaga țară în urmă cu 150 de ani, înainte de a căzut în favoarea cazanelor pe bază de cărbune și apoi locomotive diesel, care, la rândul său, a dat cale de elicea avioane si jeturi apoi moderne.

Dintre diversele surse regenerabile de energie, combustibili cu jet fabricate din porumb, sfecla de zahăr, trestie de zahăr și alte plante bogate în amidon furnizează opțiunile cele mai mici costuri. În cazul în care prețurile la petrol, acum în jurul valorii de $ 45 a baril a ajuns la $ 65a baril, atunci ele ar putea concura pe costurile cu combustibilii cu jet pe bază de petrol, a declarat Guber.

Lemnul este mai scump pentru a converti, dar tehnologia continuă să avanseze și în unele zone este resursa cea mai disponibilă. In plus, aceasta nu generează aceleași obiecții care apar în utilizarea culturilor comestibile sau a terenurilor care ar putea fi folosite pentru a ridica produsele alimentare.

Gevo este agnostic, a spus Guber. Atâta timp cât un material poate fi convertit la alcool, Gevo poate face cu jet de combustibil, care poate fi apoi amestecat, până la concentrația federal permis 30 la suta, cu pe bază de petrol cu ​​jet de combustibil.

Orice jet de combustibil din surse regenerabile trebuie să fie cost competitiv, dar mai multe companii aeriene din întreaga lume s-au angajat să facă orice viitor de plecare neutru de creștere de carbon în 2020.

„Am stabilit un obiectiv foarte ambițios de a utiliza un biocombustibil durabil la unul dintre aeroporturile noastre până în 2020”, a spus Egan. Compania aeriană din 2011 a testat o gamă largă de combustibili regenerabili și jet, împreună cu partenerii săi vor publica o hârtie pe acest subiect în curând.

La fel ca și restaurante lauda cu produse alimentare din surse locale, companiile aeriene ar putea buna zi de piață din surse locale de combustibili din materiale vegetale din apropiere. Egan a spus o parte a mesajului de introducere pe piață va implica comunicarea pe care combustibilii cu jet de surse regenerabile sunt sigure, ceva care zborurile demonstrative dovedesc a ajuta.

Așa cum plantele cresc, ele de captare de carbon din aer și de la sol. Prin fotosinteza, plantele crea zaharuri convertibile în alcool și apoi kerosen sau de combustibil cu jet.

Presupunând că o instalație de prelucrare este alimentat cu sursa de energie regenerabila, s-ar putea crea, în teorie, o buclă închisă de carbon, a spus Guber. Cererea pentru jet de combustibil este de așteptat să crească cu aproximativ 1 miliard de galoane pe an, și în măsura în care creșterea poate proveni din surse regenerabile de energie, aceasta va reduce impactul de carbon.