Browse By

Top 10 Mituri Despre Economia de Combustibil

Top 10 Mituri Despre Economia de Combustibil

Sursa: http://fueleconomy.gov/feg/topten.jsp

EPA = Agenţia pentru Protecţia Mediului a Statelor Unite ale Americii (U.S. Environmental Protection Agency)

1.

Toyota PriusTrebuie să conduci o maşină mică pentru a obţine o bună economie de combustibil.

Tehnologii avansate, precum trenuri de rulare hibride, motoare diesel, injecție directă de combustibil, turbo, transmisii avansate, rezistenţă de rulare scăzută la anvelope, desene şi modele aerodinamice permit vehiculelor de dimensiuni standard de a fi foarte eficiente la consumul de combustibil. Pentru modelul anului 2010, cinci din primele zece cele mai eficiente vehicule sunt autoturisme mijlocii, cu o masina mijlocii pe primul loc din top.

2.

Schimbarea vitezelor Transmisiile manuale obţin întotdeauna economie de combustibil mai bună  decâ cele automate.

Progresele în cadrul transmisiilor automate au îmbunătăţit eficienţa, până la punctul că versiunea automată a unui vehicul este de multe ori la fel de sau mai bună chiar la economia de combustibil decât versiunea cu transmisie manuală.

3.

Opriţi masina ta atunci când practică E nevoie de mai mult combustibil pentru a porni un vehicul decât să îl lăsați staționat.

Motoarele moderne de combustibil injectat pornesc foarte eficient, în special atunci când sunt încălzite. Staționarea poate utiliza de la 1 litru până la 2 litri de combustibil pe oră – în funcţie de dimensiunea motorului – vă costă aproximativ de la 4 până la 8 bani pe minut.

Opriţi motorul atunci când vehiculul dumneavoastră este încă în staționare, cu excepţia cazului când se aşteaptă în trafic sau într-o linie de aşteptare în care va trebui să opriți și porniți frecvent motorul.

Repornind motorul prea des îi puteți uza starter-ul.

4.

Această maşină este destul de cald Vehiculele trebuie să se încălzească înainte de a fi conduse.

Vehicule moderne pot fi conduse în câteva secunde de când au fost pornite, deşi motorul nu ar trebui să fie supus unor sarcini extreme până când a ajuns la temperatura normală de funcţionare.

În plus, cel mai rapid mod de a încâlzi motorul unui vehicul este de a îl conduce.

5.

de gaze de parcurs nu scade în mod semnificativ ca un vehicul  vârstele Cu cât vehiculul e mai vechi, cu atât economia sa de combustibil scade semnificativ

Un vehicul care este întreţinut în mod corespunzător va menţine eficienţa sa mulţi ani. EPA testează vehicule cu aproximativ 8.000 de km pe kilometraj pentru a ţine cont de perioada scursă de  consumul de carburant al vehicului care continuă, de obicei, să se îmbunătăţească pe parcursul primilor ani de proprietate .

Vehiculele care sunt de 10 sau chiar 15 de ani vechime, vor  scădea puţin în economia de carburant, dacă sunt întreţinute în mod corespunzător.

6.

Filtrul de aer Înlocuirea filtrului de aer cu altul nou va ajuta mașina să ruleze mai eficient

Acest lucru este valabil pentru vehiculele mai vechi cu motoare cu carburator, dar motoarele moderne de combustibil injectat au calculatoare de bord care ajustează automat raportul combustibil-aer la nivelul normal.

Schimbarea unui filtru de aer murdar nu va creşte economia de combustibil, dar s-ar putea îmbunătăţi performanţa motorului dumneavoastră.

7.

Feriţi-vă de aditivi piaţa pieselor de schimb şi dispozitive Aditivi și dispozitivele de pe piața pieselor de second hand pot îmbunătăţi considerabil economia de combustibil al vehicului dumneavoastră.

Excluderea conversiilor complete care îndeplinesc toate standardele de certificare EPA, testele au arătat că astfel de dispozitive şi aditivi nu îmbunătăţirea economiei de carburant şi poate deteriora motorul şi / sau creşte emisiile de evacuare.

8.

Pompă de combustibil Utilizarea benzinei premium îmbunătățește economia de combustibil.

Excepţia cazului în care vehiculul a fost conceput special pentru benzină premium sau când sunt zgomote de evacuare severe cu combustibil obişnuit, veţi experimenta, probabil, nici un beneficiu de la utilizarea de combustibil premium față de cel obișnuit..

Consultati manualul de utilizare pentru a vedea dacă prima este recomandată şi în ce condiţii (de exemplu, instalaţia de remorcare).

9.

Economia de combustibil Label EPA despre estimarea economiei de combustibil sunt o garanţie a guvernului asupra a ceea ce economia de combustibil va trebuie să livreze pentru fiecare vehicul.

Scopul principal al estimări economiei de combustibil EPA este de a oferi consumatorilor o uniformă, modalitate imparţială de a compara eficienţa relativă a vehiculelor.

Chiar dacă procedurile de test EPA sunt concepute pentru a reflecta condiţiile de conducere din lumea reală, nici un singur test nu poate modela cu precizie toate stilurile şi mediile de conducere. Diferite amestecuri de combustibil va afecta, de asemenea, economia de combustibil.

Utilizarea de benzină cu 10% etanol poate reduce economia de combustibil cu aproximativ 3%, datorită densităţii sale de energie mai mică.

10.

Vehiculului pe dinamometru Toate vehiculele sunt testate pentru economia de combustibil.

Reglementările actuale de testare necesită doar vehicule utilitare mai uşoare de 3.9 tone să fie testate pentru economia de combustibil.

Mai multe modele populare, cum ar fi Ford F250/350 , Chevrolet / GMC 2500/3500 şi Dodge 2500/3500, să depăşească această limită de greutate şi sunt, prin urmare, netestate şi nu au nici oficial evaluate la economia de combustibil.

EPA, de asemenea, nu testează motociclete sau vehicule pe patru roţi care nu sunt legale pentru autostradă cum ar fi vehicule de cartier.

Începând cu modelul anului 2011, vehiculele de pasageri (camionete și SUV-uri, dar NU camioane pickup), până la 5 tone vor fi obligate să aibă etichete de economia de combustibil.