Browse By

Tion Timiș – știri online – despre site

Tion Timiș - știri online - despre site

Tion Timiș - știri online - despre site

Tion Timiș Online– www.tion.ro –  oferă ultimele știri online din judetul Timiș, este o secțiune ce face parte din rețeaua Roportal.ro.

Timiş Online este cel mare portal regional şi de departe cel mai îndrăgit mediu de informare online din judeţul Timiş. Ingredientele care stau la baza recunoaşterii statutului de mediu online de informare în masă,  sunt ştirile mereu de actualitate, variatele servicii oferite precum şi multitudinea de posibilităţi de divertisment.

Tion – Timiş Online (www.tion.ro)
Anul fondării: 2003
Limbă: română
Tipul mass-media: web (portal de ştiri)
Redacţia Timiş Expres, TIMIŞOARA, Cala Torontalului, DN 6, Km 5-7
Telefon: tel.: 0256.305.747
Fax: fax.: 0256.498.520
Redactor-şef adj.: Sabin Cercel
Publicitate: Loredana Ghejan (Mobil: 0726.275.877
E-mail : loredana.ghejan@informmedia.ro )
Audienţă:

vizitatori unici/lună 192.099
afişări/lună 3.889.286
vizite 781.309

Sursa: SATI.ro (Martie 2010)

Timiş Expres – Ziarul oamenilor activi

Timiş Expres face parte din trustul de presă Inform Media.

Ziarul a fost lansat  în Timişoara la data de 3 octombrie 2005  şi se  adresează oamenilor activi, în mişcare, cu o vârstă cuprinsă între 15 şi 45 de ani.

Este un ziar full color de 16-32 pagini, în format tabloid, A4, cu informaţii utile pentru grupul de cititori targetat. Ştirile cuprind informaţii de interes local, naţional, internaţional şi din domeniul  sportiv. Cotidianul se distribuie gratuit, în fiecare zi de luni până vineri şi are un tiraj de 15.000 de exemplare. Numărul cititorilor ajunge la  65.000, cu o medie de 2.11 cititori pe copie. Prin acest sistem de distribuţie, Timiş Expres ajunge la persoane care nu obişnuiesc să cumpere ziare, în special tineri.

Timisoara
Calea Torontalului DN 6, KM 5-7
Telefon: +40 256 305 747
Fax: +40 256 305 749
Email: redactie@tion.ro

web: www.expresuri.ro

Distribuţie în Timişoara şi Judeţul Timiş

Cu un tiraj de 35.000 de exemplare, distribuit gratuit, ziarul Timiş Expres se adresează oamenilor tineri, activi, care nu au timp sau nu obişnuiesc să cumpere ziare. Din acest motiv, atât formatul şi structura ziarului, dar mai ales distribuţia au fost special gândite pentru ca Timiş Expres să ajungă exact la publicul ţintă.

Timiş Expres se distribuie exclusiv între orele 7 şi 9 dimineaţa,de luni până vineri. În cele mai aglomerate locuri din oraş (intersecţii, staţii de autobuz sau tramvai, pieţe, instituţii sau firme importante) au fost stabilite 32 de puncte de distribuţie. Cei 33 de distribuitori, monitorizaţi cu atenţie în fiecare zi, au grijă ca ziarul să ajungă exact la cititorii pe care îi vizăm. În plus, patru curieri duc zi de zi Timiş Expres la instituţii şi la firmele din oraş.

După lansarea Timis Expres, la începutul lunii octombrie 2005, timişorenii au “adoptat” foarte repede noul ziar şi s-au obişnuit cu acest sistem nou de distribuţie. Dovadă sunt oamenii care aşteaptă dimineaţa, înainte de apariţia distribuitorului şi a ziarului,pentru a primi Timiş Expres. Cititori pe care îi avem,  i-am convins prin calitatea ziarului (aproximativ 65.000 cititori), oferindu-le cele mai proaspete ştiri locale, naţionale şi internaţionale, informaţii utile, toate într-un format atractiv, cât şi prin seriozitatea distribuţiei.

Printre rețeaua Roportal.ro aparțin și alte siteuri precum: aradon.ro, bihon.ro, clon.ro, caon.ro, huon.ro, agenda.ro, toate aparțin de Inform Media România.

Cine este Inform Media România?

Inform Media România

Inform Media România

Inform Media România este parte a grupului austriac Voralberger Medienhaus care deţine mai multe activităţi în Austria, Ungaria, România şi Ucraina. In ultimii 2 ani Inform Media a devenit un jucător semnificativ pe piaţa on-line din România, produsele din portofoliu  înregistrând o creştere asemnificativă datorită traficului direct şi  achiziţiilor. Compania oferă utilizatorilor un număr mare de resurse şi funcţionalităţi constând în informaţii utile, servicii,o  gamă largă de oferte de vânzare care includ clienţi mici, mijlocii şi mari, forumuri specializate şi  conţinut editorial original.

Inform Media România este o companie la standarde internaţionale, orientată spre client şi într-o continuă creştere.Scopul nostru este de a ne  dezvolta şi de a extinde relaţiile cu angajaţii, partenerii de afaceri, cititori, utilizatorii şi cu mediul în care ne desfăşurăm activitatea.

Fapte şi cifre

În acest moment Inform Media este prezentă în şase judeţe în partea de vest a României – Bihor, Arad, Caraş-Severin, Timiş, Satu Mare, Cluj, dar şi în Bucureşti. Principalele produse sunt cotidienele – Timiş Expres, Arad Expres, Jurnal Bihorean, Jurnal de Caraş-Severin, Jurnalul Arădean – în limba română,  Bihari Naplo şi Szatmari Friss Ujsag – în limba maghiară, 2 săptămânale de mică şi mare publicitate – Publitim şi Agenda Săptămânală în Timişoara; săptămânal de mare publicitate- Super Info Oradea şi produsele online:  portaluri specializate de ştiri – tion.ro, bihon.ro, aradon.ro, caon.ro,huon.ro, clon.ro, timisoreni.ro, aradeni.ro,  bucuresteni.ro,  roportal.ro şi agenda.ro;  portal de mică – publicitatepubli24.ro, portal de  locuri de muncă – romjob.ro, timisjob.ro, aradjob.ro, bihorjob.ro,  clujjob.ro, portal  imobiliar –romimo.ro, vânzări auto – bestauto.ro, masini.ro şi numeroase portaluri de nişă: gastronomic- culinar.ro, pentru copii, mămici şi tătici- utilecopii.ro, lifestyle, modă şi sănătate- mayra.ro, stilfeminin.ro şi anticoncepţionale.ro, de sport-sport365.ro; de nuntă- infomariaj.ro, creşterea şi îngrijirea animalelor- animalutul.ro şi grădinărit- infogradina.ro

Ziare Online

În acest moment pot fi citite online:

Arad Expres, Jurnalul Aradean- www.aradon.ro

Timiş Expres – www.tion.ro

Jurnal de Caraş Severin – www.caon.ro

Jurnal Bihorean – www.bihon.ro

Szatmari Friss Ujsag şi Bihari Naplo – www.erdon.ro

Anunturi online

Începând cu anul 2009, Inform Media Srl a venit  în sprijinul clienţilor care doresc să publice un anunţ sau o reclamă în ziar prin lansarea programului Evolver -program online de publicare a anunţurilor de mare şi mică publicitate în produsele tipărite la Inform Media.

Cu ajutorul programului online de preluat anunţuri şi reclame, se eficientizează procesul de publicare al unui anunţ în ziar iar clientul are acces deplin asupra reclamei sale. Programul poate fi accesat gratuit de pe internet, pentru fiecare produs de print, la următoarele adrese:

Arad Expres şi Timiş Expres- www.expresuri.ro

Jurnal Bihorean–  www.jurnalbihorean.ro

Jurnal de Caras Severin – www.jurnaldecarasseverin.ro

Jurnal Arădean– www.jurnalaradean.ro

Bihari Naplo – www.biharinaplo.ro

Friss Ujsag – www.frissujsag.ro

Publitim – http://ziar.publitim.ro

Super Info – www.superinfo.ro

Lansat pe 13 mai 2003, Bihor Online şi-a propus să fie un punct de plecare pentru bihorenii care navighează pe Internet. Bihon pune la dispoziţia vizitatorilor cele mai noi ştiri ale judeţului, informaţii utile şi numeroase concursuri pentru a face cât mai antrenantă navigarea pe portal.

Scopul declarat al portalului  este crearea unei comunităţi locale online. Există câteva instrumente clasice în acest sens: forumurile care mereu încing spiritele, sondajele online care iau pulsul vieţii cotidiene, chatul pentru cei care vor sa cunoască oameni noi, matrimoniale pentru cei care îşi caută perechea şi multe altele.

Cu o medie de 400.000 de vizitatori pe lună ce generează circa 5,5 milioane de afişări, portalul  se situează pe primul loc în clasamentul portalurilor regionale realizat de trafic.ro.

Distribuţie în Oradea şi Judeţul Bihor

Una dintre USP-urile companiei Inform Media este faptul că are reţea proprie de difuzare a presei, lucru cu care nu multe edituri se pot lăuda. Această reţea de distribuţie în Bihor, are o vechime de peste 10 ani şi funcţionează foarte bine. Cel mai important lucru este că nu depindem foarte mult de alte firme, sau de  Postă, ne putem distribui propriile noastre abonamente. Aceast lucru se întâmplă cu ajutorul a 46 distribuitori de presa în Oradea şi 186 pe aria judeţului Bihor. Deoarece reţeaua funcţionează bine, distribuim atât cotidiene cât şi săptămânale şi la alte edituri.

Ziarele proprii se tipăresc în tipografia Inform Media de la Timişoara,unde se fac pachetele pe sectoare, pe localităţi, trasee, cu numărul de bucăţi necesare, de unde ajung la Oradea,cu ajutorul unei firme de transport, la ora 2:45 dimineaţa. De-a lungul anilor, cantităţile de ziare şi numărul paginilor acestora cresc vizibil. Se descarcă pachetele la expediţie, se sortează pe zone, de unde se încarcă în alte 7 maşini ( tot firme de transp) în 7 direcţii diferite ale judeţului Bihor, astfel ca până la orele 8 dimineaţa ziarele ajung în fiecare sat (unde avem difuzare), dupa care distribuitorii (colaboratori ai Inform Media), distribuie în cutiile poştale ale abonaţilor noştri. Astfel ziarele ajung la prima ora,la cel mai ieftin preţ, şi inclusiv în zilele de sâmbătă, în mâinile cititorilor noştri. Numai datorită conştiinciozităţii şi seriozităţii distribuitorilor noştri putem realiza rezultate frumoase.  Rezultate care sunt din ce în ce mai bune.Aceşti oameni sunt aleşi , selectaţi de cei 4 responsabili zonali, care îi îndrumă, ţin evidenţa şi se ocupă de problemele difuzorilor, fac traininguri pentru a putea avea rezultate cât mai bune.

Responsabilii zonali au între 50-60 de sectoare , fiecare sector avand aproximativ 1500 cutii poştale.  Distribuitorii de presă fac abonamentele la domiciliu, pentru ca să fie cât mai uşor abonatului, pentru a nu mai fi nevoie  să se deplaseze pentru un abonament. În plu, abonamente se fac şi în cele 3 puncte ale oraşului( bv Dacia, Pta 1 Decembrie şi Supermarket Crisul) unde se pot  încasa contravaloarea abonamentelor pentru cei care doresc.Tot în cadrul distribuţiei lucrează o persoană care se ocupă cu difuzarea reclamaţiilor în aceeaşi zi, adică daca cineva din anumite motive nu a primit ziarul, sună la reclamaţii clienţi şi în aceeaşi zi primeşte ziarul lipsă.

Acolo  unde încă nu avem reţea proprie, distribuirea se face prin Poştă şi Rodipet.

Management

Josef Kogler – Administrator

Născut în 1958 în Klagenfurt, din 1997 este administrator Inform Média Kft., iar din 2001 este şi administrator Inform Media România. In cadrul grupului de firme răspunde de resurse umane, strategii de dezvoltare, achiziţii şi investiţii.

Istvan Fodor – Administrator financiar

Născut în 1974, în Nyeregyhaza, din 2001 este administrator financiar şi responsabil de departamentul financiar atât în Ungaria cât şi în România. Principalele atribuţii se referă la contabilitate, controlling, salarizare dar şi aprovizionarea cu  materiale consumabile în tipografie.

Monica Truşcă – Administrator

Născută în 1978 în Lugoj – în cadrul companiei coordonează departamentele – Resurse Umane,Contabilitate,Salarizare,Controlling, Achiziţii şi Business on-line.

Andreea Dogariu – Administrator

Născută în 1979 în Timişoara, din 2003 a fost reporter eveniment Jurnal Bănătean, apoi redactor-şef al Arad Expres din 2005, din 2006 publisher Timiş, iar din decembrie 2007 este unul dintre administratorii SC Inform Media SRL – în cadrul companiei  coordonează toate produsele de print.

Istoric

1991 – 1998
. 1991 – Un grup de investitori austrieci cumpară trei cotidiane regionale
. 1992 – Se construieşte propria tipografie, la Debrecen
. 1993 – Se trece la reţeaua proprie de distribuţie (se pierde 20-30% din tiraj)
. 1995/96 – Se înregistrează pierderi  în valoare de aprox. 50-60 milioane ATS
. Ianuarie-mai – Se pun bazele propriului sistem de contabilitate
. Josef Kogler preia conducerea firmei, în calitate de Administrator

. Ianuarie – E.A. Russ preia firma în procent de 100%
. Se planifică o nouă strategie de dezvoltare
. Mai – Se achiziţionează maşina de tipărit UNIMAN
. Se pun bazele unei noi reţele de tehnică de calcul
. Octombrie – Se recuperează segmentele de piaţă pierdute (Apró, Új Kelet)
. Noiembrie – Lansarea publicaţiei TIPP (săptămânal gratuit)

1999 – 2000

. Publicaţiile Kelet- és Észak Magyarorszag se mută în clădirea nouă
. Finalizarea proiectelor de investiţie majoră
. Septembrie – Cele 4 firme operative se contopesc, formând Inform Média Kft.
. Departamentele de distribuţie încep să folosească programul HUBBUCH
. Se lansează publicaţia BAZAR BIHOREAN în România
. Grupul de firme înregistrează primul profit

. Se modifică sistemul redacţional şi cel de reclamă
. Iunie – Se lansează publicaţiile Vasárnapi Újság (Ziarul de duminică)
. Se achiziţionează săptămânalul de mică publicitate Eszaki Apro
. Se introduce o nouă structură organizaţională
. Se deschide primul birou regional
. Septembrie – Se pun bazele departamentului de Internet
. Noiembrie – Se lansează portalul Hajdú Online
. Se iau în considerare noi proiecte de extindere în Ungaria şi în străinătate
. Firma înregistrează profituri la nivel internaţional

2001 România
.La Oradea se achiziţionează două publicaţii regionale:
. Bihari Napló (tiraj 12.000), Jurnal Bihorean (tiraj 8.000)
. Cotidianul Bihari Naplo are în prezent 13 jurnalişti în colectivul redacţional
. Cotidianul Jurnal Bihorean are în prezent 18 jurnalişti în colectivul redacţional
. Iniţierea restructurării firmelor din România

2002
România
. Mai – Lansarea serviciilor  internet dial-up în mai multe judeţe – 1000 parteneri
. Octombrie – La Mişkolc se deschide Call Center-ul România
. Se finalizează transformarea cotidianelor de la Oradea
. La Oradea se rearanjează birourile şi se reînnoieşte complet baza tehnică
Ungaria
. Februarie – se lansează două portaluri noi:  Szabolcs Online, Borsod Online
. La Miskolc se cumpară al doilea cotidian regional, Déli Hirlap
. Se deschide biroul regional de la Tiszaújváros
. Se renovează redacţia Hajdú-Bihari Napló din Debrecen

2003 România
. 17 Aprilie – în Timişoara se înfiinţează cotidianul Jurnal Bănăţean. (abonaţi la sfârşitul anului 2003: 1600)
. Cotidianul Jurnal Bănăţean are 20 de jurnalişti în colectivul redacţional
. Inceperea construcţiei tipografiei din Timişoara
. Pornirea revistei săptămânale gratuite Pont şi în Timişoara
. Octombrie – achiziţionarea cotidianului Timpul din Reşiţa
. Cotidianul Timpul are 13 jurnalişti în colectivul redacţional
. Se planifică achiziţionarea altor cotidiane şi publicaţii săptămânale
Ungaria
. Modificarea maşinii de tipărit
. Deschiderea unui nou birou regional în Kazincbarcika
. Toate cotidianele dobândesc şi versiune online
. Se pun bazele unei redacţii în Budapesta

2004 România
. Iunie- Se achiziţionează cotidianul Cuvântul Liber din Deva
. Cotidianul Cuvantul Liber are 14 jurnalişti în colectivul redacţional
. Iulie – Se achiziţionează cotidianul în limba maghiară  Szatmári Friss Újság din Satu Mare
. Iulie – Toate cotidianele IM România încep să fie tipărite color la tipografia din Timişoara
. Octombrie – Se deschide un Service Center la Oradea
. Noiembrie – Incepe amenajarea unei noi redacţii la Deva
. Noiembrie – Se inaugurează noul sediu Inform Media Oradea
. Se planifică achiziţionarea altor cotidiane şi săptămânale

2005 Ungaria
. Se achiziţionează săptămânalul Futár din Nyíregyháza
. Se deschide un nou birou regional în Püspökladány
. Se lansează un nou portal de mică publicitate: www.onlineapro.hu
România
. Sunt înfiinţate două publicaţii gratuite – Timiş  Expres şi Arad Expres
. Este achiziţionat cel mai mare cotidian regional din vestul României – Adevărul de Arad

2006
. are loc lansarea Super Info Arad, Super Info Satu Mare, Super Info Oradea
. este achiziţionat cel mai mare săptămânal de mică publicitate din vestul ţării – Publitim la Timişoara
. în luna mai începe dezvoltarea portalurilor verticale auto prin achiziţionarea bestauto.ro
. un nou Call centre este înfiinţat în luna septembrie în Timişoara
. este lansat pe piaţă Publitim – ediţia de Arad
. este lansat Publitim – ediţie de Alba şi Hunedoara

2007

. este lansat Publitim ediţie de Hunedora.
. este lansat Super Info Arad – săptămânal de mică publicitate distribuit gratuit.
. Cuvânul Liber, cotidian cu plată,  a fost schimbat în Hunedoara Expres, cotidian gratuit.
. este lansat Cluj Expres, cotidian gratuit.
. este lansat Publitim.ro – portal de mică publicitate.
. este lansat romimo.ro – portal de imobiliare.
. sunt lansate infomariaj.ro şi commune.ro – portaluri de nişă.

2008

. este achiziţionat masini.ro – portal de vânzări auto.
. sunt achiziţionate: culinar.ro, xcent.ro, recomanda.ro, portal.ro – portaluri de nişă.
.este achiziţionat ropotal.ro (timisoreni.ro, aradeni.ro, bucuresteni.ro, desenatori.ro, gapo.ro, ghidconstructii.ro,maglavais.ro,  allpres.ro,  roindex.ro, jocuri-online.ro)

2009
– este achiziţionat utilecopii.ro

2010
– este achiziţionat mayra.ro, stilfeminin.ro si anticonceptionale.ro

Adrese – Contact

Oradea

Jurnal Bihorean; Bihari Naplo; BIHON
Bd-ul Dacia nr.34

Tel: 0259/410.115  int 8121 (redacție Jurnal Bihorean); int 8200 (redacție Bihari Naplo); int 8150 (Facturare); int 8520 (Reclamă)
Fax: 0259/436. 639, 0259/403. 102

E-mail: Jurnal Bihorean & bihon.ro: redactie@informmedia.ro
Bihari Naplo: biharinaplo@informmedia.ro
Mică Publicitate: mica_oradea@informmedia.ro
Reclamă: jb@informmedia.ro
Difuzare/Distribuție: distributie_oradea@informmedia.ro
Puncte de preluare anunțuri de mică publicitate:
B-dul Dacia 34
P-ta 1 Decembrie nr. 4-6
Magazinul Crisul, parter
Tel: 0259/409. 542; 0259/410. 115; 0359/409.541  int 8169

Abonamente (difuzare)
Tel: 0259/418.933

Timişoara

Timiş Expres
Redacţie
Publitim
Redacţie
Call center

C.Torontalului DN6, KM, 5-7
Tel: 0256/ 305.747
Fax: 0256/ 305.749

Mică publicitate
Mercy nr 2, Timişoara

Reşiţa

Jurnal de Caras Severin
Redacţie
Str. Independentei nr. 5A
Tel: 0255/ 21.27.39  0355 40.11.48
Fax: 0255/21.67.09

Satu Mare

Szatmari Friss Ujsag
Redacţie

Str. Petőfi Sándor, nr. 45, et.II, cam. B6, 440026
Tel: 0261/71.20.24; 0361/40.12.10; 0361/40.12.11  (secretariat)
0261/71.37.40 (departamentul vânzări)
Fax: 0261/71.46.54
Difuzare: . Mihai Viteazul, nr. 32,
Tel: 0261/71.17.31; 0361/40.12.08
Fax: 0261/71.17.32
Arad

Arad Expres
Redacţie
Str. Poetului nr 1 C
Tel: 0357/41.19.88
Fax: 0257/228.592
Jurnal Aradean
Redacţie

Str.Poetului nr 1 C
Tel: 0257/281.802
Fax: 0257/228..655

Bucureşti

str.  Dr. Nicolae  Staicovici,  nr. 4 D, sector 5  Bucureşti
Tel: 021/210.22.46  021/210.22.47

Austria
Zeitungs- und Verlagsgesellschaft m.b.H.
Gutenbergstraße 1
A-6858 Schwarzach
Tel. +43 (5572) 501-850
Fax. +43 (5572) 501-860
E-Mail: neuered@neue.vol.at

Ungaria
Inform Média Kft.
4031 Debrecen
Balmazújvárosi út 11.
Tel.: +36-52-526-626
Fax: +36-52-526-615
E-mail: inform@inform.hu

Filozofia Companiei

Comunicare, transparenţă

Deşi avem mai multe puncte de lucru, ne străduim ca transparenţa să fie la ea acasă la nivelul întregii companii şi totodată ne folosim de toate mijloacele de comunicare pe care le avem la dispozitie. Ne desfăşurăm activitatea în birouri mari, mai exact în spaţii largi, fără pereţi şi uşi închise, iar astfel credem noi, că putem facilita comunicarea între departamente. Angajaţii au acces şi sunt încurajaţi să folosească reţeaua internă de telefonie şi mai nou intranetul, cu ajutorul căruia se vor putea transmite mult mai usor informaţiile din cadrul firmei. Revista internă Impreună este de asemena menită să reflecte activitatea şi succesele departementelor din IM, dar şi a angajaţilor în parte. Pentru a fi siguri ca am creat un mediu de lucru plăcut şi bazat pe încredere angajaţii folosesc un mod de adresare relaxat, fără “domnul” sau “doamna”. Mobilierul din birouri este la fel, indiferent de departament sau funcţia ocupată în cadrul companiei.  IM dă dovadă de transparenţă şi faţă de exterior. Toţi cei prezenţi într-unul din punctele de lucru ale firmei pot vedea prin pereţii de sticlă cine şi  ce fel de sedinţe face, iar grupurile organziate de elevi sunt tot timpul binevenite să vadă cum se desfăşoară activitatea în redacţiile IM sau în tipografie.

Activitate eficientă

Angajaţii beneficiază de telefoane mobile, şefii de departamente precum şi asistenţii sunt dotaţi cu laptopuri şi toată lumea are acces la internet. Activitatea noastră înseamnă să ne orientăm către client. Pentru noi,  clientul este viitorul sau potenţialul cititor, abonat etc. Pentru o eficienţă maximă  facem uz de konw-how strain, ne folosim de experienţa colegilor din Austria şi Ungaria iar folosirea sinergiilor a devenit un lucru extrem de important. Ne asumăm greşelile, învăţăm din ele şi ne folosim de ele pentru a ne dezvolta. Pentru angajaţii firmei se investeşte în cursuri de pregătire, se fac workshopuri şi traininguri care să le asigure pregătirea necesară pentru a-şi putea desfăşura activitatea cât mai bine.

Filosofia HR

Învinsul întotdeauna are obiecţii.

Câştigătorul întotdeauna are un concept.

Învinsul este întotdeauna parte a problemei.

Învingatorul este întotdeauna parte a răspunsului.

Învinsul vede o problemă în orice răspuns.

Învingatorul are răspuns la orice problemă.

Învinsul spune: este posibil, dar este prea greu.

Învingatorul spune: probabil e greu, dar este posibil.

Învingatorul spune: nu sunt chiar aşa de slab ca alţii.

Învingătorul spune: sunt bun, dar încă nu sunt suficient de bun.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *