Timişoara Business Days 2012

La Centrul Regional de Afaceri Timişoara, 28 – 29 martie 2012, se desfăşoară cea de-a şasea ediţie din suita de evenimente Business Days, dedicată comunităţii de afaceri locale şi nu numai.


Evenimentul Timișoara Business Days este primul eveniment din acest an și al șaselea din suita de evenimente Business Days organizate până acum, după patru evenimente de anvergură organizate în 2010-2011 în provincie și un ultim eveniment pe 2011 în București, care au reușit să reunească fiecare peste 500 de participanți veniți din toate colțurile țării, alături de o suită de speakeri consacrați – nume sonore din business-ul românesc, facilitatori cu experiență și antreprenori de succes:

  • Târgu Mureș Business Days (martie & septembrie 2010)
  • Timișoara Business Days (martie 2011);
  • Brașov Business Days (septembrie 2011);
  • București Business Days (noiembrie 2011).

Păstrând conceptul de eveniment de până acum, Timișoara Business Days se va derula pe parcursul a două zile și va cuprinde un număr de 5 conferințe (4 conferințe standard și o conferință tematică specială, dedicată managerilor de HR) și 16 workshop-uri. Seara, la finalul prezentărilor, în ambele zile se vor desfășura trei tipuri de sesiuni de business networking: o sesiune organizată de micro-întâlniri a câte 3 minute între 50 de oameni, o sesiune de networking de tip open după modelul BNI și o sesiune de networking B2B cu o componentă internațională (matchmaking business-to-business).

Scopul Conferințelor este de a oferi factorilor de decizie din companii și antreprenorilor o viziune din partea unor personalități ale lumii de afaceri despre: trendurile și tendințele afacerilor, idei de afaceri, exemple de afaceri și proiecte de succes, povești motivaționale și idei inspiraționale din partea unor speakeri de calibru.

Scopul Workshop-urilor este de a dezvolta abilități manageriale și antreprenoriale necesare perioadei dificile pe care o traversează economia mondială și ținând cont de noua paradigma din lumea de business, oferind atât exemple și studii de caz, cât și ateliere de lucru interactive cu cei mai buni traineri și specialiști ai momentului.

Scopul Sesiunilor de networking este de a dezvolta spiritul și cultura de business networking în rândul oamenilor de afaceri, fiind organizate fie un cadru plăcut-informal, fie într-un cadru formal și oferind numeroase oportunități de interacțiune între cei prezenți.

Printre invitații acestei ediții, menționăm: Vasile Iuga, Gabriel Biriș, Marius Ghenea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comănescu, Ciprian Stăvar, Calin Biriș, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Andy Szekely, Cristian Onețiu, Florentin Banu, Mihai Stănescu, Adrian Florea, Mădălina Uceanu, Eusebiu Burcaș, Adela Jansen și mulți alții.

Mai multe detalii despre variantele de acces, lista completă de speakeri dar și despre diversele concursuri cu premii constând în tichete de acces gratuit pot fi găsite pe site-ul evenimentului Timişoara Business Days și pe blog