Noul partener al Găștii Zurli în cel mai mare turneu național din istoria trupei – “10 Zurli”

Carrefour anunță parteneriatul cu Gașca Zurli, parteneriat ce debutează în această primăvară cu ocazia Turneului Aniversar “10 Zurli”. Carrefour, alături de Gașca Zurli, cea mai iubită trupă de animație pentru copii din România, se pregătește cu multe surprize pentru cei mici și familiile lor, în toate cele 20 de orașe din țară în care Zurli va ajunge pe parcursul acestui turneu: show-uri surprinzătoare, concursuri speciale, experiențe unice dedicate tuturor membrilor familiei.

Spectacolul “10 Zurli” marchează aniversarea a 10 ani de Zurli în România, și este cea mai mare producție de până acum a trupei. Spre deliciul celor mici, Gașca Zurli, va ajunge în această primăvară în Timişoara, Arad, Oradea, Satu Mare, Cluj Napoca, Baia Mare, Bistriţa, Târgu Mureş, Braşov, Bacău, Galaţi, Iaşi, Chişinău, Botoşani, Craiova, Râmnicu Vâlcea, Piteşti, Constanţa, Ploieşti şi Bucureşti.

Turneul începe pe 4 martie, în Timișoara și se va incheia la Botoșani, pe 12 mai. Spectacolele sunt construite în jurul celor mai îndrăgite personaje Zurli și reunesc cele mai iubite cântece, dansuri și jocuri interactive, marca Zurli, oferind o experiență unică, dinamică și originală, creată special pentru copii.

În locațiile Carrefour din Timișoara, Oradea, Cluj Napoca, Brașov, Iași, Constanța, Galați, Pitești, București și Botoșani, micii vizitatori vor avea parte de surprize uimitoare oferite de Gașca Zurli. La toate spectacolele, Carrefour va acorda 10 invitații premium, iar cei mai norocoşi vor avea parte de sesiuni de tip „Meet and Greet”, în care cei mici vor sta de vorbă cu personajele favorite: Fetiţa Zurli, Zdrăngănel, Clopoţel, Zână Bună, Vrăjimaturica, Truli, Yuppi, Tashu, Tasha şi Băieţelul Zurli și Tanti Prezentatoarea. Biletele spectacolelor se pot achiziționa prin reţeaua Eventim precum şi din întreaga reţea de hipermarketuri Carrefour.

Carrefour își reafirmă încă o dată implicarea sa în evenimente ce facilitează accesul la o viaţă mai bună prin alimentaţie, timp petrecut alături de familie, entertainment şi experienţe de calitate, la prețuri accesibile acesteia. Totodată, Carrefour reprezintă o nouă modalitate a clienților de a ieși din cotidian, de a-și petrece timpul liber alături de cei dragi, într-un context inedit și cu o abordare diferențiatoare.