Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012 la Arad

Teo stand-up comedy în deschiderea NDP 2012 la Arad

Teo stand-up comedy în deschiderea NDP 2012 la Arad

Noaptea Devoratorilor de Publicitate este evenimentul anului în advertising. El este prezentat în doar 8 orașe din țară – Constanța, Brașov, Galați, Arad, Iași, Timișoara, Cluj, în perioada august-noiembrie.

Ediția de la Arad a adunat vineri, 12 octombrie 2012 la Teatrul Clasic Ioan Slavici peste 400 de arădeni dintre care aproximativ 50 au rămas chiar până la 4 dimineața. O noapte plină de reclame, concursuri și distracție.

O noapte plină de distracție în compania celor mai interesante și mai controversate reclame selecționate în calupul din 2012. Startul a fost dat la ora 21:00 de Teo cu un stand-up comedy și s-a încheiat la ora 05:00, după mult cappuccino.

Sub conceptul de “energie pentru creativi”, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012 este un eveniment dedicat pasionaților de reclame, în care, timp de 8 ore, publicul vizionează 290 de spoturi din toată lumea. Anul acesta, selecția lui Jean Marie Boursicot include un record de reclame românești selectate – 13, iar spotul românesc Gelozia – IQads – deschide evenimentul.

Evenimentul este singurul din lume care adună filme publicitare de pe toate continentele într-un show care celebrează creativitatea.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate a devenit datorită ingredientelor sale – bună dispoziție, creativitate, pasiune pentru reclame – unul dintre cele mai așteptate și mai apreciate evenimente de la noi din țară. Spectacolul imaginat de Jean Marie Boursicot a fost prezentat în România, pentru prima dată, în 1995.

Jean Marie Boursicot, cinefil înrăit încă de la vârsta de 3 ani, a imaginat conceptul Nopții Devoratorilor de Publicitate pe vremea când bătea cinematografele din Marseille. Înregistrat în Cartea Recordurilor pentru colecția sa mamut de filme publicitare, 700.000 la număr, care se îmbogățește anual cu 10.000-20.000 de clipuri, Jean Marie Boursicot și-a văzut visul cu ochii în 1981, la Kinopanorama.

În fiecare an, peste 40 de țări se bucură de maratonul creațiilor publicitare, iar Noaptea Devoratorilor de Publicitate se întinde de la Vladivostok la New York, trecând prin Praga, Singapore, Insulele Mauritius, Panama, Sydney sau Hong Kong. Spectacolul adună producții publicitare din peste 60 de țări, întinse pe parcursul a șase ore.

Acest maraton al reclamelor, dacă poate fi numit astfel, a fost organizat de 4 ACE și MSA Events, avându-l ca producător general pe Dan Chișu.

Ți-am stârnit interesul pentru a participa la Noaptea Devoratorilor de Publicitate (NDP) în anul 2013, din cel mai apropriat oraș de lângă tine? Până atunci gustă, dar doar puțin, din doza ta de energie creativă.