Google renunță la legăturile subliniate

Google renunță la legăturile subliniate

Google renunță la legăturile subliniate

Google a început ca un proiect de cercetare în anul 1996 pe când accesa cu niște crawlere Internetul și crea un motor de căutare. 18 ani mai târziu, Google scoate ultima parte de design rămasă din acea perioadă. Începând de astăzi, stilul anilor ’90 cu link-urile subliniate sunt eliminate din rezultatele căutării Google.

Acest lucru marchează cu adevărat sfârșitul unei ere a web-ului, link-urile subliniate erau o metodă familiară utilizată de către dezvoltatori web pentru a evidenția link-urile de pe site-uri precum Geocities, Altavista, și pets.com. Este cea mai mare schimbare vizuală de astăzi, dar Google lucrează și la alte părți ale rezultatelor sale de căutare pe desktop.

“Am crescut mărimea titlurilor de la rezultate, am eliminat sublinierile și am egalat toate înălțimile de linie”, spune designerul principal Google, Jon Wiley. Acest lucru îmbunătățește lizibilitatea și creează o privire de ansamblu mai curată.

“Google mai aduce și etichetele de anunțuri de pe varianta sa de mobil, iar întreaga interfață de căutare arată un pic mai mult în concordanță cu variantele sale de mobile și aplicații. Modificările ar putea părea minore, dar pentru Google este o modificare semnificativă pentru un motor de căutare care rareori își schimbă designul.

Se potrivește cu site-urile mai moderne și touch-friendly care au optat pentru elemente sporite pe pagină iar i-a determinat ca pe mai mulți consumatori să se îndrepte spre tablete și smartphone-uri. Nu este o pagină de start drastic reproiectată pe care Google a testat-o pentru mai puțin de o zi, în 2010, dar semnalează astăzi sfârșitul erei web a Google din 1990, la fel ca World Wide Web care aniversează 25 ani de existență.