Browse By

Film „Ouija” 2014 | locul I la cinema cu 8.3 milioane de dolari

Film

Noul film „Ouija” lansat vineri, 24 octombrie la cinema se afla pe locul I cu 8.3 milioane de dolari. Povestea este despre un grup de copii care deblocheaza puterile intunecate ale unui joc de Ouija in timp ce incearca sa comunice cu un prieten.

In timp ce filmul, regizat de Stiles White si produs de Universal Pictures si Hasbro, poate fi prima expunere semnificativa pentru multi la legendarul joc (sau instrument spiritual, in functie de parerea pe care o ai), a fost un produs popular pentru Hasbro (producatorul jocurilor Monopoly si Scrabble) pentru zeci de ani.

Povestea Ouija incepe la sfarsitul anilor 1890, cand la doi barbati le-a venit ideea sa-si breveteze o placa de alfabet si o planseta impreuna ca sa formeze jocul Ouija, conform Mitch Horowitz, autorul cartii din 2010 ” America Oculta”. Horowitz spune ca sensul numelui „Ouija „este necunoscut.

Pana in anii 1960 brevetul a ajuns in mainile producatorului de jucarii Parker Brothers, care a devenit Hasbro in 1991. In 1966 compania a inceput comercializarea piesei ca un joc de bord.

„A existat foarte multa fascinatie cu spiritualitatea oculta si alternativa in anii 1960”, spune Horowitz. Parker Brothers a profitat de aceasta fascinatie, iar in 1966 Ouija a depasit chiar si Monopoly.

Horowitz estimeaza ca intre 20 de milioane si 25 de milioane de placi de Ouija au fost vandute in America, dar a fost in jeturi. Dupa ce jocul s-a bucurat de o popularitate imensa in anii 1960 si 1970, Horowitz a declarat, vanzarile au scazut de pe la anii 1980 si ’90. Hasbro a declarat pentru International Business Times ca acestia sa nu publice cifrele de vanzari pentru oricare din jocurile lor de bord, dar Mitch Horowitz indica o schimbare in strategia de marketing a companiei (atunci Parker Brothers), ca dovada a luptei pentru vanzari.

„Cand vezi o companie ca face redesign-ul unui produs, asta inseamna de obicei ca ceva nu functioneaza”, spune Horowitz.

In anii 1980 si 1990 Parker Brothers a trecut prin mai multe iteratii ale consiliului Ouija, inclusiv o versiune cu stralucire-in-the-intuneric a jocului. Strategia per ansamblu parea sa estompeze imaginea jocului din cauza temerilor legate de joc ca fiind un instrument sinistru sau chiar satanic. Horowitz spunea ca compania s-a directionat spre adolescente care s-ar putea folosi de joc pe la petrecerile in pijamele.

Cu toate acestea, astazi se pare ca exista o fascinatie reinnoita cu placa Ouija si calitatea sa de a speria si gadila publicul. Hasbro (si Universal) profita de pe acest lucru.

Un purtator de cuvant pentru Hasbro a declarat ca compania este increzatoare ca filmul va aprinde entuziasmul pentru jocul Ouija, decat sa sperie oamenii: Film Ouija este o oportunitate de a spune o poveste mai mare despre joc. Cu brand-ul Ouija, totul este despre cultura jocului si fascinatia despre necunoscut – acestea sunt chiriasi de baza pe care ii aducem la viata in film. Scopul nostru este de a atrage mai multi consumatori spre marca „Ouija”, oferindu-le un mod nou si distractiv ca si experienta.”

Daca Placa Ouija este doar un joc sau ceva mai mult, filmul va introduce probabil o generatie complet noua la placa Ouija. Filmul „Ouija” a fost lansat in cinematografele din America pe 24 octombrie.

Vezi trailerul pentru „Ouija” mai jos:

Tu vei vedea filmul „Ouija?” Raspunde mai jos printr-un comentariu.