Farmec deschide primul magazin Gerovital din Cluj

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, continuă extinderea magazinelor de brand, prin deschiderea la Cluj a primului magazin Gerovital din Ardeal. Noul spațiu reprezintă al doilea magazin de brand deschis în acest an, după inaugurarea magazinului Gerovital din Craiova, în luna martie.

„Deschiderea magazinului Gerovital ne oferă multiple motive de împlinire şi satisfacţie. În primul rând, ne bucurăm să aducem mai aproape de consumatorii noştri din Ardeal cel mai iubit brand românesc. Un alt motiv special de mândrie este dezvoltarea noastră la Cluj, oraşul în care am crescut şi pe care îl numim acasă. Clujul a fost punctul nostru de plecare, iar de-a lungul anilor, comunitatea locală ne-a susţinut mereu, fapt pentru care suntem profund recunoscători. Acum avem un mod în plus de a ne arăta aprecierea către iubitorii brandului Gerovital, prin noi servicii de calitate şi produse eficiente, oferite cu drag de specialiştii Gerovital. Încă din prima zi de la deschiderea magazinului, toţi clienţii noştri sunt aşteptaţi cu numeroase surprize, care vor continua pe parcursul întregului an”, a declarat Mircea Turdean, Director General al Farmec.

În perioada 8 – 15 aprilie, toți vizitatorii noului magazin beneficiază de o reducere de 20% la orice achiziţie. De asemenea, aceștia pot efectua gratuit teste de dermoanaliză și se pot consulta cu specialiștii pentru alegerea produselor potrivite. O ședință de dermoanaliză durează aproximativ 5 minute și ajută la stabilirea tipului de ten, prin folosirea unor măsurători instrumentale specifice care analizează nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum și gradul de pigmentare al pielii.

Cu o suprafaţă de 40 metri pătraţi, magazinul Gerovital este amplasat în incinta noului centru comercial Platinia, la mezanin, pe Calea Mănăstur, nr. 2-6. Valoarea totală investită în proiectare, design şi amenajarea noului spaţiu este de 240.000 de lei.

În cadrul magazinului, sunt disponibile toate produsele cosmetice din gamele Gerovital și Aslavital.

Gerovital este cel mai cunoscut  brand  al companiei, atât la nivel naţional, cât şi internaţional. În anul 2016, a fost desemnat lider de piață pe segmentul produselor de îngrijire a tenului (cu o cotă de piață valorică de 23,3%*) și pe cel al tratamentelor cosmetice pentru păr (cu o cotă de piață valorică de 25,9%**). Brandul Gerovital reuneşte game destinate îngrijirii tenului, corpului şi părului, care analizează nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum și gradul de pigmentare al pielii.
Cu o suprafaţă de 40 metri pătraţi, magazinul Gerovital este amplasat în incinta noului centru comercial Platinia, la mezanin, pe Calea Mănăstur, nr. 2-6. Valoarea totală investită în proiectare, design şi amenajarea noului spaţiu este de 240.000 de lei.

În cadrul magazinului, sunt disponibile toate produsele cosmetice din gamele Gerovital și Aslavital.

Gerovital este cel mai cunoscut  brand  al companiei, atât la nivel naţional, cât şi internaţional. În anul 2016, a fost desemnat lider de piață pe segmentul produselor de îngrijire a tenului (cu o cotă de piață valorică de 23,3%*) și pe cel al tratamentelor cosmetice pentru păr (cu o cotă de piață valorică de 25,9%**). Brandul Gerovital reuneşte game destinate îngrijirii tenului, corpului şi părului, vital în centre comerciale importante din ţară: 2 magazine la Bucureşti şi câte unul la Constanța, Craiova şi Cluj-Napoca. De asemenea, pe întreg teritoriul ţării sunt deschise 8 magazine de brand Farmec (Cluj-Napoca, Arad, Sibiu, Târgu- Mureș, Timișoara și Brașov).

Despre Farmec SA Cluj-Napoca

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.

*- “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor pentru ingrijirea fetei, segmental CARE pe piata din Romania, valoare vanzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie- Decembrie 2016). (Copyright © 2017, The Nielsen Company.)”

**“Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru tratamente cosmetice de par pe piata din Romania, valoare vanzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie – Decembrie 2016). (Copyright © 2017, The Nielsen Company.)”