Browse By

Facebook ar putea găzdui conținut preluat de pe site-urile de știri

Nimic nu atrage organizațiile de știri cum este Facebook. Și nimic nu le face mai nervoase.

Cu 1,4 miliarde de utilizatori, site-ul social media a devenit o sursă vitală de trafic pentru editorii care doresc să ajungă la un public tot mai fragmentat lipit de smartphone-uri. În ultimele luni, Facebook a fost deține în liniște discuții cu firme de cel puțin o jumătate de duzină de mass-media cu privire la găzduirea conținutul lor în interiorul Facebook, mai degrabă decât a face utilizatorii atingeți un link pentru a merge la un site extern.

Un astfel de plan ar reprezenta un salt de credință pentru organizații de știri obișnuiți să păstrarea cititorii lor în cadrul propriilor lor ecosisteme, precum și acumularea de date valoroase pe ele. Facebook a fost încercarea de a înlătura temerile lor, în conformitate cu mai multe dintre persoanele avizate, care au vorbit sub protecția anonimatului, deoarece acestea au fost obligate prin acordurilor de confidentialitate.

Facebook intenționează să înceapă testarea noul format în următoarele câteva luni, în funcție de două persoane cu cunoștințe a discuțiilor. Partenerii inițiale sunt de așteptat să fie The New York Times, BuzzFeed și National Geographic, deși altele pot fi adăugate de când discuțiile continuă. The Times și Facebook sunt se apropie de un acord ferm, o persoană a spus.

Sursa: NYTimes.com