Despre SEO Agency și cum oamenii construiesc link-uri

SEO Pitch

SEO Pitch

Să cerșești pentru link-uri cu ceva bucată bună de conținut prin e-mail este ceea ce multe companii din zilele noastre numesc link-building. Dar eu cred că muncă de modă veche lobby-ul, crearea de rețele, precum și abilitățile sociale sunt mult mai eficiente, cu sau fără acel conținut.

Cunoscând oamenii potriviți în persoană și obținând link-uri bazat pe bunăvoință poate oferi cele mai bune link-uri, dar poate fi, de asemenea, o treabă foarte consumatoare de timp. Deci, cum îți concentrezi activitățile online pentru construirea de link-uri?

Cine sunt oamenii cheie pe care e bine să-i cunoști?

Este întotdeauna bine să-ți cunoști concurență în persoană, dar cele mai multe industrii sunt prea competitive pentru a trimite link-uri doar spre un singur concurent. Prin utilizarea site-urilor intermediare este de multe ori singura modalitate de a putea beneficia în continuare de contactele dintre concurenți.

Știind presa din industrie și jurnaliști independenți importanți care scriu despre subiectele dvs. este un lucru mult mai eficient. Participă la evenimentele pe care ei le frecventează și doar discută pentru un timp cu aceștia. În cazul în care se pare că merită efortul, crează o legătură socială reală cu unii dintre ei. Aceste contacte pot fi importante pentru câștigarea de link-uri de pe site-urile de știri și pentru răspândirea comunicatelor de presă pe site-urile lor de știri.

Bloggerii din industrie sunt adesea folosiți pentru tentative de luare de mită, dar aceștia ar putea fi mai puțin obosiți atunci când îi întâlnești ocazional și mai ales la ceva de băut. De mai multe ori am văzut cum clienții mei realizau prietenii adevărate cu bloggeri importanți care fac în cele din urmă ca afacerea și traficul lor online să explodeze de la SEO-ul primit.

Citește în lb. engleză despre ultimul Google Pigeon Update

Industriile conexe care nu sunt în concurență directă cu serviciile dvs., probabil, au propriile lor conferințe și evenimente de networking. Participarea la acestea te pot pune în contact cu reprezentanții lor, dar poți să te duci, de asemenea, la evenimente de marketing online la care oamenii lor online vor participa. Un accent pe echipa lor online este de multe ori o conexiune mult mai ușoară pentru a obține link-urile lor. Pentru că ei nu concurează direct cu tine, promovarea serviciilor reciproc sau pentru a face o promovare comună sunt doar câteva dintre opțiunile de cumpărarea de link-uri.

Site-uri cu o valoare de link-uri mult mai mare decât a ta, cum ar fi cele de la corporații mari și multinaționale, sunt de multe ori conduse doar de un marketing online fără experiență. Pentru a putea face o promovare comună cu unele dintre ele trebuie să intrați în contact cu unitatea de afaceri care are un link cu ceea ce oferă site-ul dumneavoastră. Pentru a fi invitat la o introducere va fi nevoie cel mai probabil de doar un apel telefonic.

Organizațiile de caritate au link-uri cu o valoare mare iar site-urile acestora, probabil, vor menționa fundraiserii sau campanii de promovare pentru compania ta, chiar și cele nereușite.

Nu ești un networker foarte bun? Trimite un lobbyist!

Un serviciu de link building pe care mai multe agenții de marketing online îl oferă este contactarea potențialilor parteneri de link-uri prin e-mail și a îi determina să trimită un link spre un client. Acest lucru este într-un fel o muncă de lobby online și există deja o serie de firme de SEO care oferă lobby offline pentru același scop. Va deveni acest lucru în viitor un aspect la optimizarea pentru motoare de căutare?