Comparo.ro are grijă de cumpărăturile tale

Comparo.ro are grijă de cumpărăturile tale

Comparo.ro are grijă de cumpărăturile tale

Comparo.ro este un nou proiect online care îşi propune să te ajute să cumperi mai uşor.
Bazându-se pe complexitatea pieţei şi pe experienţa în marketing a echipei care îl susţine, site-ul vrea să fie util prin aducerea informaţiei eficiente mai aproape de consumatorul de comerţ electronic
.

Aflat în faza de testare Comparo.ro uneşte majoritatea serviciilor şi produselor aflate în vânzare urmând ca ele să poată fi comparate în funcţie de preţ o dată cu trecerea timpului acesta fiind unul din principalele lui scopuri.

Proiectul are soluţii la îndemână din orice domeniu important cum ar fi cel al asigurărilor, produselor bancare şi al investiţiilor economice, mai mult, cu ajutorul Comparo.ro poţi să cumperi orice cu un singur click la secţiunea Shopping, magazinul funcţionează asemeni unui mall, deci nici piaţa de larg consum nu a fost exclusă. Pe lângă toate cele menţionate pe site găseşti şi actualitatea zilei în spaţiul rezervat Știrilor.

După o prezentare generală trebuie să vorbim şi despre ceea ce ţi-ar putea fi util chiar în momentul accesării paginii.
Spre exemplu, la secţiunea Asigurări găseşti oferta pentru cel mai ieftin RCA. Informaţii şi detalii despre toate cele 13 firme asiguratoare ( Abc Asigurări, Ardaf, Allianz Tiriac, Asirom, Astra, Bcr Asigurări, Carpatica, City Insurance, Euroins, Generali, Groupama, Omniasig şi Uniqa) poţi obţine la numărul 0219799 (tarif normal).

Există posibilitatea completării unui formular cu care poţi intra în posesia unui RCA în scurt timp.

Un al doilea loc unde ai putea să zăboveşti mai mult este cel de reduceri. Informaţii din domeniul Turismului, Vacantelor, Timpului liber, Produselor imobiliare, Serviciilor IT, Medicale sau a Frumuseţii ş.a.m.d. toate pot fi consultate uşor şi rapid atât la nivel naţional cât şi pentru cele mai importante oraşe din ţară.

Acestea sunt unele dintre cele mai complexe secţiuni pe care Comparo.ro le prezintă, dar e nevoie şi de o succintă privire asupra aspectului şi funcţionalităţii paginii:

Aspecte pozitive ar fi:
- Designul plăcut.
- Structurarea pe categorii şi subcategorii bine delimitate;
- Plasarea căsuţei de căutare produs chiar în centrul paginii;
- Imediat după a categoriilor importante pe care consumatorul le poate accesa;
- Ofertele speciale îşi fac loc mai jos;
- Sunt prezentate ştirile după numărul lor de accesări;
- Un curs valutar şi nişte ghiduri utile;
- Imaginile folosite sunt reprezentative şi clare.


Aspectele negative:

- Un trafic îngreunat datorită linkurilor de legătură externă din secţiunea shopping sau cea a reducerilor;
- Se deschid mult prea multe pagini pentru a ajunge la cumpărături sau la informaţia solicitată;
- Nu există un colţ pentru solicitare produs;
- De asemenea lipseşte un formular de contact.

Pentru un proiect aflat la debut Comparo.ro are, însă toate datele. În scurt timp probabil va fi unul dintre cele mai accesate şi mai vizitate site-uri dedicate vânzărilor de pe piaţa online, cu un suport material şi informaţional consistent scris pentru o majoritate de oameni din diferite structuri sociale acesta va fi pe placul consumatorului oricare i-ar fi nevoile.