Browse By

Ce este și cu ce se ocupă o firmă de consultanță în imobiliare?

Cu ce este diferită față de o firmă de vânzări imobiliare (VI)? Ce este mai exact o companie de consultanță în imobiliare (CI)?

Cea mai important caracteristică este că firma de consultanță oferă calitate, alegeri transparente, atât în soluțiile de servicii pe care le poți primi și cum pot fi acestea plătite. Un adevărat consultat este pregătit să oferă o analiză detaliată a nevoilor și să ofere opțiuni responsabile despre cum pot fi acele nevoi îndeplinite.

Câteva diferențe importante între o firmă de vânzări și una de consultanță în imobiliare:

  • CI este răsplătită pentru expertiza, timpul și task-urile sale, în funcție de un anumit rezultat garantat sau anticipat (comisionul tradițional), este de înțeles pentru client că acesta va plăti o sumă premium pentru această garanție.
  • VI este răsplătit pentru rezultatul garantat (unul pe care îl pot influența dar nu îl poate și controla).
  • CI asigură o varietate de abilități care pot fi folosite pentru a ajunge la mai multe rezultate posibile.
  • VI are un singur obiectiv și acela este de a vinde ceva.

Uneori cea mai bună alegere pentru un consumator este de a nu cumpăra sau vinde deloc! (sau cel puțin nu acum).

  • CI este obligat să ofere consultanță pentru a ajuta clienți să ajungă la această decizie.
  • VI, atunci când nu are nicio tranzacție, nimic de oferit (niciun fel de modalitate pentru a fi plătit), va căuta să găsească ceva prin care să oblige clientul să o decizie în defavoarea sa.

Cine ar fi atunci interesat într-o firmă de de consultanță în imobiliare?

  • Orice proprietar de locuință care încearcă să se decidă dacă să se mute sau să îmbunătățească și care dorește să primească o consultanță obiectivă;
  • Orice cumpărător / vânzător care nu este încă sigur că vrea să cumpere / vândă dar care vrea puțină consiliere pe piață;
  • Orice cumpărător sau vânzător care pune un preț pe adevăratele valori precum: munca profesională, sinceritatea, integritatea, pasiunea și dedicația angajaților, pro-activitatea, siguranța, încrederea, comunicarea, respectul, progresul și auto-evoluția.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *