Browse By

Arena Leilor, TVR2, luni, 17 octombrie ora 19:30

Despre emisiunea Arena Leilor

Despre emisiunea Arena Leilor

Despre emisiunea Arena Leilor

Emisiunea “Arena Leilor” este difuzată pe programul TVR2 al doilea episod din acest sezon nou, astăzi, luni, 17 octombrie la ora 19:30.

Protagoniştii emisiunii sunt pe de o parte, oameni de afaceri dispuşi să-şi investească banii şi experienţa în afaceri noi, sau în afaceri în dezvoltare şi, pe de altă parte, concurenţii care au o invenţie, o idee de afacere sau o afacere pe care vor să o extindă. Fiecare concurent îşi va susţine ideea şi planul de afaceri în faţa investitorilor, încercând  să îi convingă să investească în respectivul proiect.

Dacă negocierea se încheie cu succes, concurentul primeşte suma solicitată, iar investitorul – o cota procentuală din afacere, devenind astfel partener cu concurentul. Într-o afacere pot investi unul sau mai mulţi investitori.


Cine sunt „leii”?

Leii sunt cei care aduc banii. Sunt oameni care au construit o afacere de la zero.  Sunt milionari în euro care impun respect prin performanţă, clarviziune, fler şi capacitatea de a risca. Sunt cei care şi-au construit afacerile prin corectitudine, respect faţă de parteneri, responsabilitate faţă de mediul de afaceri. Detectează, evaluează şi susţin spiritul antreprenorial oriunde apare. Sunt gata să încheie o afacere atunci când sesizează potenţialul şi prevăd câştigul. Finanţează oameni, idei, proiecte care devin modele pentru ceilalţi.

Marius Ghenea


 

Un adevărat antreprenor în serie, Marius Ghenea şi-a confirmat statutul şi în perioada economică nefavorabilă din 2009, când a continuat să-şi îmbogăţească portofoliul cu noi afaceri. Deţine unul dintre cele mai mari grupuri de magazine online din România, iar afacerile în care investeşte sunt la fel de diferite precum genurile literare pe care le abordează cu la fel de multă uşurinţă şi plăcere.

Florin Talpeş

Fost cercetător şi profesor de matematică , moţul Florin Talpeş stăpâneşte perfect mişcările abile  care fac dintr-un antreprenor un businessman de succes. A păşit pe scena afacerilor, aflată încă în construcţie, în 1990 alături de partenera sa de viaţă şi de dans, împreună cu care a creat una dintre primele întreprinderi de software din România. Grupul Softwin a devenit între timp unul dintre liderii pieţei autohtone de profil, iar produsul antivirus BitDefender reprezintă cel mai mare succes internaţional înregistrat de o familie de tehnologii high-tech creată în România, având zeci de milioane de utilizatori în peste 150 de ţări. Pe lângă pasiunea pentru dans, are o preocupare constantă pentru dezvoltarea educaţiei şi cercetării ştiinţifico-tehnice, pe care le consideră părţi ale brandului de ţară.

Mircea Tudor


 

Pasionat de ingineria tehnologică şi licenţiat în drept, Mircea Tudor este convins că investirea fondurilor proprii în cercetare aplicativă este esenţială pentru reuşita în afaceri. Dupa 15 ani de investiţii în acest domeniu, a reuşit să câştige, pentru prima dată în istoria României, Marele Premiu la salonul Internaţional de Inventică de la Geneva, unde a participat cu Roboscan, un sistem revoluţionar de radiografiere a camioanelor si containerelor. Compania sa, MBtelecom deţine alte 12 brevete de invenţii, insă tehnologia nu este singura pasiune a omului de afaceri. Preocupat în egală măsură de activităţile ecvestre, el este organizatorul primului spectacol de teatru ecvestru din România.

Mihaela Nicola

Capricorn tenace şi neobosit în a construi, specialist în comunicare cu peste 20 de ani de experienţă, Mihaela Nicola a fost unul dintre pionierii industriei de publicitate din România. Propria agenţie, înfiinţată în 2005, este de trei ani lider al pieţei autohtone de comunicare şi principalul hobby al celei care o conduce. Autoare al primului manual de publicitate din România dar şi a unor volume de eseuri şi maniere devenite bestseller, crede în eficienţă şi în faptul că Dumnezeu îi ajută pe cei ce se ajută singuri.

Dragos Anastasiu

In urma cu 15 ani, Dragos Anastasiu era medic internist intr-un spital din Frankfurt. Contaminat de spiritul antreprenorial al vremurilor intra in afaceri cu un autocar si cu avansul obtinut din plata biletelor. In 1995 decide sa revina in tara si infiinteaza prima companie din grupul Eurolines care acopera acum toate serviciile din turism. In 2009 Dragos Anastasiu reuseste sa mentina sanatatea firmei crescand cu 20% rentabilitatea prin orientarea catre vanzarile online.

Sursa: TVR2 Arena Leilor