Browse By

3 sfaturi practice pentru a imbunatati pozitionarea site-ului tau in Google

Motoarele de cautare au jucat si joaca in continuare un rol deosebit de important pentru activitatile noastre de zi cu zi.

Ne dorim sa aflam datele de contact ale unei institutii? Orarul unei cofetarii? Sa comandam pizza? Toate aceste informatii sunt la un singur click distanta si de fiecare data le gasim pe Google.

Ei bine, pentru a aparea in acele rezultate generate sunt foarte multe sfaturi de care trebuie sa se tina cont. In acest sens, cu o experienta de peste 6 ani in publicitatea online, echipa E-Advertising vine in ajutorul tuturor celor care isi doresc sa obtina o mai buna pozitionare a site-ului in rezultatele Google. Sa parcurgem impreuna cele 3 sfaturi practice oferite de experti:

#1 O cercetare minutioasa a cuvintelor-cheie

Greseala pe care o fac cele mai multe site-uri este ca isi aleg o serie de cuvinte-cheie reprezentative, iar in baza acestora se doreste o pozitionare cat mai buna in randul rezultatelor.

Cu toate acestea, cea mai buna abordare este ca antreprenorii sa se puna in pielea clientilor ce le cauta serviciile si sa inteleaga comportamentul acestora, nevoile pe care le au si modul in care acestia reusesc sa gaseasca raspunsurile.

Aceasta este perspectiva corecta de abordare a cuvintelor-cheie si in felul acesta trebuie sa se implementeze o strategie cat mai eficienta. Dupa ce se cunoaste cu precizie publicul tinta, audienta si comportamentul acestuia se pot face studii mai precise din acest punct de vedere, mai ales ca instrumente sunt numeroase.

De asemenea, specialistii E-Advertising ne-au oferit si cateva sugestii in acest sens, precum Google Keyword Planner, Google Trends sau Keyword Tool. O parte dintre acestea sunt gratuite, altele sunt contra-cost, insa o echipa profesionista lucreaza mereu doar cu cele mai moderne si performante instrumente de analiza.

De la acest aspect E-Advertising nu este o exceptie, avand resursele necesare pentru a implementa strategii deosebit de eficiente, ca dovada fiind cei peste 700 de clienti ce au cunoscut rezultate deosebite de-a lungul timpului, colaborand cu aceasta agentie de digital marketing.

#2 Campania de promovare trebuie extinsa dincolo de propriul site

Intregul proces de cautare pe care-l intalnesc clientii este unul complex, ce poate trece prin multe informatii si site-uri, astfel incat momentul in care acestia ajung pe propriul site e ultima etapa a lantului de promovare.

Cu alte cuvinte, pentru a creste numarul de clienti ce ajung pe site trebuie sa se actioneze dincolo de acesta – utilizatorii trebuie sa fie directionati din cat mai multe locuri. Cum se poate realiza acest lucru? Secretul consta intr-o buna colaborare cu bloggeri, vloggeri, trusturi importante de presa si multe alte entitati virtuale, denumite si influenceri.

E un aspect pe care echipa E-Advertising l-a inteles pe deplin si pe care l-a tratat mereu cu multa seriozitate, motiv pentru care acestia au parteneriate incheiate cu nume importante din sfera online.

#3 Distruge competitia cu ajutorul unui SEO Local

Un aspect foarte interesant in ceea ce priveste modul de abordare Google pentru a imbunatati experienta utilizatorilor este faptul ca locatia e tratata cu prioritate. Altfel spus, daca se efectueaza o cautare pot fi prioritizate rezultatele ce se afla in apropiere.

Sa luam exemplul unei pizzerii. Daca se doreste a se efectua o comanda, atunci rezultatele afisate in pagina Google vor fi ale restaurantelor care se afla in apropiere, motiv pentru care desi la nivel national un anumit brand este foarte puternic, pe plan local o campanie de SEO poate avantaja alt site.

Este acest lucru simplu? Cu siguranta ca nu, fiind un proces complex si in care sunt analizati diversi factori. Acesta este si motivul pentru care se recomanda colaborarea cu specialisti din domeniul SEO – varianta organica pentru promovare, si Google AdWords – varianta PayPerClick pentru promovare.

Asadar, o buna promovare inseamna alegerea cele mai eficiente strategii si cunostinte avansate, iar rezultatele se vor vedea fara doar si poate. Ce e si mai interesant in marketing-ul online e faptul ca totul poate fi cuantificat si analizat, astfel incat se va vedea concret efectul investitiei.

Mai multe informatii despre aceste aspecte puteti obtine chiar direct de la expertii E-Advertising. Acestia ofera celor interesati un audit SEO gratuit, iar cei care vor sa-si aprofundeze cunostintele de optimizare o pot face chiar citind cartea „Domina topul motoarelor de cautare” scrisa de Eugen Sotropa si Andrei Ursachi, co-fondatori ai acestei companii anterior mentionate.